next2wine logo

מקררי יין אינטגרליים

תוכנן להשתלב בצורה חלקה במטבח שלך, מקרר יין אינטגרלי הוא דרך נהדרת לחסוך מקום ולאחסן את היין בטמפרטורת ההגשה המדויקת שאתה מעדיף. בין אם אתם מחפשים ליישן את היין שלכם או סתם לשמור כמה מהבקבוקים האהובים עליכם במיקום נוח, מתחת לדלפק הוא בקלות הדרך הכי מפנקת לאחסון היין.

הבחירה שלנו:

מקרר יין בנוי מכיל עד 24 בקבוקים ND-24S מבית Normande

מקרר היין האינטגרלי מבית Normande הוא מכשיר בקרת יין איכותי שתוכנן להשתלב לחלוטין במטבח. מודל זה הוא ברוחב 592 מ"מ ומציע קיבולת של 24 בקבוקי יין – מה שהופך אותו לבחירה נפלאה לכל מי שיש לו אוסף קטן-בינוני של יין אדום או לבן.

הוא מציע בידוד תרמי מעולה וחסכוני ביותר מבחינת צריכת האנרגיה. ניהול טמפרטורה קל עם מסך מגע דיגיטלי, טמפרטורה בין 5-20 מעלות צלזיוס.
תאורת LED כחולה/לבנה.
מדחס איכותי עם מאוורר המסייע למערכת הקירור.

הדגם מתגאה גם בעיצוב יפהפה ונצחי עם הידית הארגונומית והחזית האלגנטית מנירוסטה. הוא כולל גם זכוכית מבודדת בת 2 שכבות.

מקררי יין אינטגרליים נוספים

מקרר יין אינטגרלי עד 18 בקבוקים Vinopo SU-18B

מקרר יין 28 בקבוקים מדפי עץ Landers לנדרס

מקרר יינות 18 בקבוקים FRATELLI פראטלי

מהו מקרר יין אינטגרלי/מובנה?

מקררי יין אינטגרליים נועדו להיות 'מובנים' לכל חלל זמין במטבח ומגיעים במגוון עצום של גדלים וקיבולת אחסון בקבוקים.

ניתן להתקין מקררי יין אינטגרליים כמעט בכל ארון מטבח או חלל ארון עם מקום מינימלי לאוורור סביב דפנות היחידה בשל מיקום המאווררים בצד התחתון של היחידה. מאווררים אלו מסוגלים להכניס אוויר קריר ולהוציא אוויר חם דרך האוורור שבחזית מקרר היין האינטגרלי.

איך תרוויחו ממקרר יין אינטגרלי?

מקרר יין מתחת לדלפק מציע אחסון רב תכליתי במיקום הנוח ביותר עבורך. בין אם ברצונכם לעדכן את המטבח, המיני בר או חדר האוכל שלכם, כל המקררים האינטגרליים שלנו תוכננו עם מחשבות על משטחי גובה סטנדרטיים. יש אפילו יחידות מובנות רבות המיועדות להחליף מכשירי חשמל ישנים, כמו אותו מכבש אשפה שלא השתמשת בו שנים.

לא משנה כמה בקבוקי יין תרצו לאחסן, יש לנו שפע של מקררי יין אינטגרליים בעלי קיבולת קטנה, בינונית וגדולה שניתן לבנות כמעט בכל פינה בבית. מקררי יין אינטגרליים תחתונים קטנים יותר מאפשרים לכם לשמור לידכם כמה מהבקבוקים האהובים עליכם ומוכנים לפתיחה. בעוד שמקררים גדולים יותר ניתן לבנות בארון שלך כדי ליצור מראה חלק ואלגנטי שלא רק עוזר לגיל היין שלך, אלא גם יוצר מראה יוקרתי שמובטח להרשים.

ההבדל בין מקררי יין אינטגרליים עצמאיים ומובנים

אם אתה מתכנן להתקין מקרר יין אינטגרלי בארונות שלך, חשוב לדעת מה ההבדלים בין יחידות בודדות לאלו המיועדות להיות מובנות. אמנם כל מקרר יין יכול לשמש כמקרר עצמאי, אך לא כולם מיועדים להיבנות בארונות שלך. המפתח כאן הוא מתן אוורור מתאים למקרר היין שלך.

על מנת להתאים להתקנות מתחת לדלפק, יש לתכנן מקררי יין אינטגרליים כך שיהיו אוורור בקדמת היחידה. זה חשוב מכיוון שיחידות אוורור קדמיות מונעות התחממות יתר לא רצויה על ידי משיכת פליטה חמה מהמדחס. בעוד שמקררי יין אחרים מתוכננים ללא אוורור קדמי, על המארז בו הם אטומים חייב להיות אוורור אוויר מאחור. אם אתה מתקין מקרר יין אינטגרלי על משטחי העבודה שלך ואין לו אוורור מתאים, סביר להניח שהוא יתחמם יתר על המידה ובסופו של דבר יהיה לו אורך חיים קצר יותר ממה שאתה מצפה.

כמות המאפיינים, הגימורים והגדלים המוצגים לכם עשויים להיראות מעט מכריעים בעיני צופה מזדמן. כדי לעזור לכם למצוא את מקרר היין האינטגרלי המתאים ביותר לצרכים שלכם, אנו ממליצים לשקול את סוגי היין והמשקאות שאתם מתכננים לאחסן בתוכו, כמו גם כמה שטח אחסון אתם באמת צריכים.

לדוגמא, אם אוסף היין שלך מורכב ממגוון יינות אדומים, לבנים ומבעבעים, אז בהחלט תרצה לשקול מקרר יינות מובנה שיש בו אזורי טמפרטורה מרובים. תכונה זו היא חובה לכל מי שאוסף או שותה בדרך כלל סוגי יין שונים. אזורי טמפרטורה מרובים נותנים לך יותר גמישות לאחסון זנים שונים בתוך אותו מקרר, אך התאם כל אזור לטמפרטורה האופטימלית עבור אותו סוג יין ספציפי. זה מאפשר לך לשמור על היינות האדומים והלבנים שלך, או סוגים אחרים של משקאות, בטמפרטורת ההגשה המושלמת שלהם ותמיד מוכנים להגשה.

תכונה נוספת שיש לקחת בחשבון היא הדלת עצמה. אתה כמובן רוצה שמקרר היין המובנה שלך יתאים לעיצוב החדר שהוא ממוקם בו, אבל אתה צריך גם לשקול אם הוא יכול לחסום את האור המזיק שיכול להשפיע על תהליך ההזדקנות. אתה יכול לבחור דלת מוצקה הזמינה בצבעים שחור, פלטינה או נירוסטה, אך יש לך גם אפשרות לקנות מקרר עם חזית זכוכית. אם זה יותר הסגנון שלך, חשוב לקבל זכוכית מבודדת עם חלון כפול המיועדת לחסימת קרני UV. זה לא רק חוסם אור מזיק, אלא גם עוזר לווסת את הטמפרטורה.

מקרר יין אינטגרלי הוא אחת הדרכים הטובות ביותר לאחסן את היין ולשפר את ערך הבית שלכם. עם מבחר גדול של מקררי יין מובנים, אנו בטוחים שתמצאו את היחידה המתאימה לבית ולסגנון החיים שלכם.

שאלות נפוצות על מקררי יין אינטגרליים

בהחלט – אין שום סיבה שמקרר יין מובנה לא יכול לשמש כיחידה עצמאית, למעשה זה כנראה יהיה יעיל יותר מיחידה עצמאית רגילה בשל הרכיבים הנוספים שיש להם לדרישות האוורור.

מקררי יין מובנים שואפים לאחסן את היינות שלכם בטמפרטורת שירות אופטימלית.

יחידות רב תכליתיות אלה נותנות לך אפשרות ליישן יינות בתא אחד ולהביא סוג אחר של יין לטמפרטורת השירות שלהם בו זמנית, אולם זה הופך להיות אמין רק עם יחידות פרימיום.

מקררי יין מובנים צריכים בדרך כלל לפחות 0.25 ס"מ משני הצדדים כדי שהדלת תוכל להיפתח כראוי – יש יחידות שדורשות יותר מכך ולכן עדיף להתייעץ בתרשים ההתקנה לפני הרכישה.

לא, בהחלט לא – הסורג הוא זה שמאפשר את שאיבת האוויר הקריר ויוצא אליו מהמדחס וממנו – חסימה זו תפריע ליכולת הקירור ותוביל לחירור המערכת האטומה.